7 მაისს 12:00 საათზე, ამსტერდამის გამოყენებითი მეცნიერებების უნივერსიტეტის პროფესორი, კლარენს ვან დერ პუტემ ჩაატარა ინტენსიური და ინტერაქტიული 2 საათიან მასტერკლასი თემაზე: ქვეყნის ბრენდინგი და ტურიზმის სამიტები

მასტერგლასის გეგმა იყო:

  • შესავალი
  • სტრატეგიული მარკეტინგის დაგეგმვა
  • მარკეტინგული სტრატეგიები
  • ქვეყნის ბრენდინგი
  • ტურიზმის სამიტი როგორც ქვეყნის პრომოციის საშუალება
  • სწრაფად ცვალებადი სიტუაციები
  • კითხვა-პასუხი

მასტერკლასის ბოლოს მონაწილეებს გადაეცათ სერტიფიკატები.